hej idiot,

vafan är det med alla? ;o


Jessica Degerling, jag älskar dig. <3

Igår sov vi ju då hos Maja, hade lite spakväll med bastu och ansiktsmask. (dock inga bilder ,Ida kanske har) sedan blev det till öjebyn en sväng. Där jag, "asså när vi kom tillbaka till dom (reds: mopederna) när vi skulle fara så bara hade typ framskärmen lossnat på ena sidan! :O sen blev vi ju tvugna att ta bort den helt för jag kunde ju inte köra med den sådär!"

Min version av vad som hände. Med det är faktiskt sant det på slutet. xD

Ikväll , sista kvällen innan skolstarten. Deprimerande tanke



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1362

2008-08-24 @ 17:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0