she's always ready, when you want it she want it.

såå, igår!
började hos Jennie bara jag och hon med lite allt möjligt.
Efter det bar det av till stan med nån jens, och när vi kom dit drev vi omkring i stan ett tag innan vi först gick upp till eves lägenhet en sväng, och sen åkte vi runt crusingen med Jakob tills klockan drog iväg, och var hemma halv fyra.

Döm om min förvåning när jag märkte att vårat "middagsfrämmande" fortfarande var kvar, och mina föräldrar och två till fortfarande festade...
nästan skämmigt ju.
'
hjärta!




Kommentarer
Postat av: jennie

h-a-h-a, grymt het bild på mig Linn;) ser nästan sugen ut;D

2009-05-03 @ 12:46:58
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0