I don't wanna loose control by falling

såå, idag är det officiellt sommar enligt mig.
Så idag har det varit en sak på schemat, och det har varit sola!

Dock blev det att fara till stan och se allsvenskans match kl fyra.
Självklart blev hela hammarbyklacken flyttad, och satt PRECIS bredvid mig och Sanna...
vid slutet av matchen kunde vi princip alla ramsor, men jag blev ändå lite imponerad av deras engagemang i att göra ramsor om piteå.

"andra sidan, har ni skoter?"
"alla käkar palt i piteåååå"

och min personliga favorit;
"ni har sämre klack än byske"




'
'



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så ful! Lika bra att inte ta kort på dig själv, äckel!

2009-05-31 @ 22:37:39
Postat av: Ida

Men moget ens att lägga anonym kommentar , och hon är inte ful så håll käft ! Äckel själv ,

2009-06-01 @ 15:56:10
Postat av: Peter

Vem fan har bett dig tala cp. Hon är väl fan inte ful? Och att ens kommentera någons utseende är väl inte direkt det klyftigaste man kan göra? Man kan inte ändra på något sådant. Med tanke på att du inte ens vågar lämna namn så antar jag att du är något litet grottmongo som knappt vistas ute eller så är du väl en sunes hängare som är avundsjuk på hennes utseende. Sköt ditt eget så sköter Linn sitt eget. Att ens göra personliga påhopp är grymt omoget och du borde tänka på vad du säger. Du fattar inte att folk tar illa upp för sånna saker va? Dessutom så det där en kränkning och det är straffbart. Linn kan logga din ip för att sedan göra en polisanmälan.

2009-06-01 @ 15:59:25
Postat av: Anonym

Linn är söt och väldigt snäll!

2009-06-01 @ 17:30:06
Postat av: Jennie

Linn, jag hjälper dig med IP:n. Och vem det än är så är den personen avundsjuk, det vet du. För du är hur snygg som helst!;)

2009-06-01 @ 20:52:48
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt linn! jag ber om ursäkt! Jag vet inte varför jag skrev det där. Det var taskigt! Jag vet... Och jag vet att du är väldigt snäll. Förlåter du mig, så är detta löst!

2009-06-02 @ 18:55:33
Postat av: elin

haha, den personen som skrev det där är bara avundsjuk. garanterat, för du är långt ifrån ful! :) den som skrev det är ett cp som inte kan stå för vad den tycker. och när den personen ser vad konsekvenserna blir, så säger man annat. inte moget, haha.

2009-06-02 @ 19:29:33
Postat av: Cissi

Linn, acceptera mig på msn, måste prata med dig ;)

2009-06-02 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0