Once upon a time I was falling in love, now I'm only falling apart.

blev en lite längre dag igår än vad som var tänkt. På matchen gjorde angelica illa sig, så vi var tvungen fara till skuten där vi väntade i flera timmar.

Idag gör vi inte nästan nånting alls på skolan, men det är ganska mört att göra ingenting en hel dag också!
Efter skolan blir det stan för att fixa lite grejer till examen, hämta min locktång som för tillfället hade flyttat ut, och kanske bättre på brännan lite.

Ännu senare ikväll ska jag färga håret, som jag har gjort ett x antal gånger.
Dock första gången jag är nervös.
Så om det ser förjävligt ut imårn, så är det inte tänkt att det ska se ut så!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0