man kan ju inte bara ha tråkigt!

kvällen igår var verkligen lyckad tyckte jag, hade skitkul och ingen (nästan) barkade.
Förutom Jessangirl som sa två meningar till mig dom sista två timmarna :
"Linn, vars är min sprite?"
och
"Vem fan har tagit min cider/ Men nån har snott min cider!"

Vi började som planerat på liden kring sextiden för att sedan fara till stan vid nio!
Blev väl inte alltför sent ändå, men tror inte att vi missade särskilt mycket.

Dock hände det en liten olycka med min mobil, fyra knappar går inte att trycka på så när jag skriver sms måste jag använda lite konstiga ord och förkortingar för att mottagaren ska fatta, Vilket dom flesta inte har gjort....


aja, nu lägger jag upp lite bilder från kvällen istället!


jag och min vän jessangirl ;)


 
jag och Ida! :D



lite folk =)



jag och Viktor P :)



puss på Ida :)



å puss på Sanna :)



jag och Viktor N :)



coolt, haha


jag och Simon :)



jag och min soreno, Jens Nordström :)


Kommentarer
Postat av: Ida

(y) :))

2009-06-13 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0