I always say how I don't need you, but It's always gonna come right back to this. Please don't leave me

idag skulle vi ha skridskor på idrotten, men tro fan våran vaktmästare spolade banan tidigare imorse.. idiot! de var ju förfan plusgrader. Hur som helst har jag varit på riktigt konstigt humör idag. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men dagen har varit fruktansvärt lång.

Efter jag kom hem duschade jag, och sedan satte jag igång med tyskan som jag fortfarande bara är halvt klar med. Sen har vi ju so prov imorgon också, men det känns för logiskt för att plugga på.
Blir att se handboll, Sverige - Kroatien.

och varför är alla låtar som jag ska lägga in från youtube "inaktiverade på begäran" ?

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0