there's a first time for everything

måste säga att jag såg en himla bra film igår, broken bridges tror jag att den hette.
(vilket den gjorde tydligen när jag googlade på den)
Sjukt bra låt en av huvudpersonerna sjöng i slutet också.
Fast det tar emot att säga att den var bra.
Jag sa att alla filmer vi hade hemma var dåliga



så den såg jag när jag hade vaknat igår kring halv10 kanske.
Somnade altså typ efter att jag hade ätit, hade lite feber och kände mig inte alls bra men det är då ordnat idag.
Inte för att jag har gjort något än så länge men, eller har varit ute på en promenad typ.

och jag har fått ett konstigt sug efter att åka skridskor.
förut gjorde jag det nästan jämt, men har inte lyckats få det att bli av något än i vinter.
nä, det ska jag satsa på ikväll
att åka skridskor.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0