maby you'll come back here to the place that we'd met

weell, idag for jag på stan en sväng eftersom jag inte hade något att göra. Jag fick med mig en tshirt, underkläder, örhängen och ett par glajjor trots att jag försöker spara pengar.
Hmm..?
Dessutom tog jag en tårtbit på nodo eftersom det var 1års julileum,
(vilket jag inte ens visste om! haha...)

Sen for jag på coop med mamma och syrran, och jag gjorde bort mig lite.
Jag råkade scanna in påsen med äpplen i en äldre mans vagn iställer för i våran. Det blev lite pinsamt, eftersom jag inte visste hur man skulle få bort det heller, och mamma stod bara och skrattade.
men det är väl jag i ett nötskal antar jag...

ne,  nu ska jag äta gott, och efter det fara till Sanna =)

smsa!

puss.
anton<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0