I'm wide awake while he's no trouble sleeping

det positiva med idag är att det trots den ständiga känslan av att det är måndag, faktiskt är torsdag. Vilket betyder att det blir helg imårn. Inte helt fel altså!

dock har jag ingen aning om vad jag ska hitta på förnått ihelgen.
Blir väl förmodligen, förhoppningsvis att vara med anton :) <3
annars skulle jag väldigt gärna vilja fara till stan också,
fast det vill jag ju alltid ioch för sig!

om jag kanske skulle ta en promenad till rak och sola lite nu,
skulle kännas mycket skönt.
Synd bara att det inte finns nån växelmaskin där, ofta man går omkring med massa tior hela tiden.
haha ^^,
i-landsproblem.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0