don't wanna go to bed mad at you

onsdag, mer än halva skolveckan avklarad (y)

idag spelade jag badminton med lite motstånd för första gången på grymt länge, det var riktigt kul men det tog ett tag innan det satt som det skulle. Är nästan sugen på att börja om, men jag vet att det inte skulle funka eftersom bussarna nu har slutat gå och lite annat. Dessutom tog det alldelens för mycket tid för att bara vara en timmas träning.

efter skolan skyndade jag och maja oss hem för att typ byta om (i mitt fall iallafall) och sådär, och sen for vi till stan.
Jag köpte två thirts, en bh, en tunika, ett halsband och sen massa småsaker som jag alltid köper, typ läppglans, hudcreme och sånt dära! Sen köpte jag en cosmopolitan också som jag just har läst färdigt och ska väl ta itu med pluggandet senare, bara det att jag glömde min tyskabok hemma.



puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0