bet you're sorry now, I won't be comming home tonight

hähä, blev tvungen att kolla när jag bloggade senast och vad jag skrev eftersom det kändes som en evighet sen sist, men det var tydligen igår.
blev så att jag var med anton igår, och vi gjorde väl inte särskilt mycket egentligen :)

har varit riktigt trött idag och hoppades nästan att Sanna hade smittat mig så jag kunde fara hem och lägga mig i sängen, men icke! For hem och gjorde mat till syrran och nu sitter jag här och väntar på bättre tider,
 -vilket jag tragiskt nog gör nog så ofta.
Hur som helst, om det inte är försent för ett nyårslöfte så ska jag verkligen försöka skaffa mig ett liv.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0