and all you've become is emotional overrun

mjaao idag vaknade jag halv 1 för att mamma sa åt mig att sluta sova för att jag skulle kliva upp och äta frukost.
men hon är ju som hon är.
okej, jag har hade sovit 12 och en halv timma men, jag tror jag behövde det!
Sen bakade jag en kladdkaka som vi ska ha till efterrätt idag, min farbror från gbg, hans fru, min faster samt hennes man ska komma ikväll.
Känns som att det hade kunnat bli bättre men, de är ju it så ofta man träffar dom.
kanske blir det att göra nå ikväll ändå, typ vara med Sanna? vet inte, jag har it pratat med henne än :) haha

måste också tillägga att jag tycker pixbox har blivit skittråkigt,
vet inte varför men,
nä det suger.

nu ska jag nog ta och fixa mig lite,
 men var social ikväll 0738286119

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0