when you loose something you can't replace

gruvar mig redan inför nästa vecka,
- samhällsekonomiprov
-ellära prov
- geometriprov
-tyskaglosor
-engelska
Känns inte bra altså, haha

Känns lite bra med sovmorgon, dock är det för att jag ska vara ledig och följa med min syster på sjukhuset, hon ska typ röntka hjärnan.

Och sen blir det att bowla med Maja, Sanna, Ida, Julia och Jennifer eftersom att Maja fyllde 16 i söndags :)

nu ska jag ta och kanske ta på mig nå annat, tycker det är ganska missmatchande med en grön kofta, rött linne, och gråa byxor, haha!

puss!

Kommentarer
Postat av: julia

Du har blivit utmanad...om du vill ;) haha

2009-02-17 @ 21:08:57
URL: http://juliaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0