I like it rough

så bra som det kan vara på en måndag, ändå.
idag hade jag tänkt börja plugga på vårat musikprov, men just när jag satte på datorn ändrade mig och jag hamnde på pixbox och massa bloggar istället, som vanligt. Provet är ju ändå inte förrän på tosdag så det är ju gott om tid kvar :)

Ikväll hade jag tänkt fara och träna med mamma, men hon skulle inte fara då ides hon inte skutsa mig heller. Det är altså hennes fel att jag är otränad hehe... ne men seriöst. fara och jogga, det är typ det tråkigaste jag vet. Så jag skyller på henne istället!

ne, ska fråga Sanna om jag kan komma förbi ett tag istället.
Antar att hon kommer säga nej för att hon tydligen hade en hemsk mardröm om mig inatt. Det handlade om att jag var jättedum mot henne (?) de skulle jag ju aldrig vara! :)
hähä!

puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0