hurry boy, she's waiting there for you

nästan just kommit hem, hade halv dag idag och våran tyskalärare var sjuk OCH hemma för första gången. (Annars brukar han säga, idag är jag sjuk och har feber/nått annat men jag är ändå här:)) Det resulterade i att dagen bara bestod av två lektioner varav en var musikprov!

Så nu känner jag mig i behov av att göra något. Helst vill jag fara till stan, men det är så förbannat kallt att det känns som att jag bara skulle bli förbannad. Tror jag ska laga mat istället, (har fått för mig att t.o.m jag kan lyckas med sånt) vet inte riktigt vad det blir för rätt ännu eftersom jag inte hunnit checka kylen haha ;)

För övrigt sitter jag och dunkar massa musik. Smart som jag är har jag idag hittat knappen man skruvar på högtalaren för att höja basen. Ändå har denna högtalare suttit inkopplad i datorn så länge jag kan minnas.

toto - africa
jävligt gammal låt (vet att det är -70 talet eftersom vi just hade prov i det hehe..)
men så jävulskt skön.
Dock är han ju inte snygg haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0