' lite att göra

1: Är du singel nu: japp!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta: jodå
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu: vet inte riktigt
4. Har du en kk: hahah, nädå
5. Har du kört oskyddat nångång: Nej.
6. Har du playat någon nångång: det hoppas jag då inte
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig: verkligen inte
8. Har du någon kille/tjej på g nu: hehe, ehe. Vet inte
9. Haft sex på fyllan: Nej.
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det: Jodå!
11. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet: ja
12. Somnat gråtande pga kärleken: Jo
13. Varit på en blind date: Nej.
14. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång: har ju ingen nu

FAMILJ/BOENDE
1. Är dina föräldrar skilda:
Nej
2. Har du några syskon och isåfall vad:  en lillasyrra
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa: sådär
4. Bor du i lägenhet: Nej.
5. Har du eget rum: Ja.
6. Har du olika tapeter: målat! :)
7. Har du en tv i ditt rum: Nej.
8. Stor eller liten säng: Liten!
9. Har du dator på ditt rum:  bärbar.

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän:
inte en bästa
2. Är du ofta med dina vänner: ja, det är jag väl
3. Vad leker ni när ni träffas: haha, beror väl på humör ;)
4. Bästa minnet med en vän: hm..
5. Vilken är din äldsta vän som du känt längst: Sanna
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar: med dom flesta iaf.
7. Har du bråkat med din bästa vän: beror på vem man syftar på
8. När hade ni olika meningar senast: minns inte
9. Hur längesen var det du träffade en av dom som betyder mest: igår
10. Har du alltid kul med dina vänner: oftast

SISTA SOM
1. Du fick en puss av:
 det behåller jag för mig själv ;)
2. Sov med dig i din säng: min katt!.
3. Du delade ett riktigt skratt med: vet inte riktigt
4. Du gick på bio med: typ mamma ;)
5. Du höll i handen med: typ dennis ^^ haha
6. Du gick på stan med: Sanna och ida
7. Du delade en pizza med: ingen aning
8. Du ringde: Sanna
9. Ringde dig: Dennis
10. Skicka ett sms till dig: Ludde
11. Du kramade: vet inte, typ viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0