just thought you should know that the old me is dead and gone

fan vad jag längtar till lovet.
Det är sjukt så sakta det alltid verkar gå ust när man längtar till något.
typ.. om 27 dagar far vi till cypern. 27 dagar!
när jag gjorde en nedräknare var det över 100 dagar.

nu väntar jag på att sanna ska äta, sen ska jag fara till henne.
Funderar på hur lat jag är, om jag verkligen orkar gå en kilometer ända fram till henne?
tveksamt, men jag funderar på det i alla fall.

puss.

ps.
det gör ont i tummen när jag smsar, den är blå!
tack dennis. :-*'



A.R. rahman ft Nicole Scherzinger - Jai ho
märkte när jag youtubade den att den var med i "slumdog millionare"


Kommentarer
Postat av: jennie

Taack<3<3

2009-04-07 @ 17:27:51
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0