(y)

känns som att jag har gjort riktigt mycket idag. Kanske man kan dra slutsatsen att jag inte brukar göra så mycket i vanliga fall men,, hade iallafall sovmorgon till halv tio (y) sedan slutade vi kvart över två.
När jag kom hem började jag kolla igenom so:n, eftersom vi har prov på fredag, och jag inte förstår så värst mycket av det överhuvudtaget.
Efter att jag hade ätit for jag ut och orintera. Ja, det är sant. Fick en karta och tog en kompass hemifrån och for iväg. Måste säga att det faktisk gick ganska bra =) När jag kom hem var klockan bara halv 7. Det var riktigt skönt. Alldelens snart börjar idol, så det blir det väl att se. Det är ju programmen som är nu som är roliga att se!




 åsså var det skoljoggen imårn. Vi som skulle spexa till oss riktigt iår med utklädningen, åsså blev temat "OS"...
Det bästa jag har hört hittils var ett påhitt av en lärare. Att Jessica (som tävlingsspringer det hela) skulle vara Susanna Kallur, och springa med en häck som hon hoppar över i målgången. Skulle ju iallafall inte finnas nån chans att hon inte vann, inte för jag tvekar en sekund på hennes Etiopiska ådra, -men tävlande i klass flickor åk. 9. är väl inte den populäraste!
Det var som sagt det bästa förslag jag har hört hittils

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0