I dont wanna forget how your voice sounds

shit så fort denhär helgen gick, redan söndag, och min faster och anders är här för att gratta min syster.
Tråkar på hög nivå

Igårkväll blev det iallafall att fara till jessica, där vi mest satt i hennes brorsas stuga med varsin dator, såg lite film, och satt vid köksbordet och åt vindruvor.
Ikväll blir det nog att vara med alle, bara ta det lugnt.

fan vad tråkig jag har blivit med att blogga nu, måste ta och skärpa mig riktigt ordentligt.

Börjar oroa mig lite smått för att laga mat imårn på hkn. Vet inte om jag bara inbillar mig ,eller om hon verkligen tycker extra dåligt om mig. Jag gör väl inget för att hon ska ändra åsikt heller... :'')

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0