the more I get, the more I want

onsdag, och rätt så slapp dag som vanligt. Började med prisutdelning av skoljoggen, där de flesta lärarna ansträngt sig ordentligt för att göra en riktigt OS känsla, som årets tema var. Jävlat sämst var våran hk lärare, (nejnej, inte partisk) som sprang med nån sorts långt tomtebloss och tände "OS-facklan"
Jag och Sanna vann åtminstonde i en "gren" typ, tipsrundafrågor.
Anders Åström fick många nya mobilnummer iallafall

 




Sen hade vi ju då sol, och idrott eftersom jag har det på elevensval denhär terminen. Idag hade vi beeptest, och efter det fick vi göra vad vi ville. Så jag spelade pingis med Jonsson, (y)

efter skolan for jag hem, och hämtade syrran på skolan. Där hade hon berättat för alla sina kompisar och lärare att hennes storasyster skulle komma och hämta henne med sin röda moped :'')


inte så ny bild. Men det är min syster och jag :)

nej, nu ska jag kolla en snabbis på engelskan (kanske) och sen vara med alle :)

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0