thank you

måndar är alltid så oändligt långa. Idag var om möljligt ännu längre. Trots att det började bra, på hkn. Då jag faktiskt klarade matlagningen hyfsat bra, och jag tror faktiskt att hon sa; ja du har ju jobbat så snabbt och bra idag. Ne, tänkte jag. Sa hon seriöst det? ;o Jag trodde inte hon kunde ge beröm.

En sak som är lite komiskt med henne, är att hon sagt till någon lärare att hon trodde vi spelade dumma, och att vi inte förstod. Bara för att hon var ny och att vi skulle få slappa. Nej, så dåliga är vi  tydligen!

två timmars hål som vanligt på måndagar, for hem, chillade, hämtade moppen. Efter skolan körde jag och Ida till stan för lite shopping och fixning av praoplats.
Men tro fan att jag råkade låsa in nyckeln i sadeln när jag tagit ut väskan ;O Tack vare lite armstyrka (lite) fick jag upp litegrann på ena sidan, och lyckades tillslut lirka ut nyckeln. (y)

Det blev ett par skor, leggings, och praoa på JC.

nä, nu ska jag fixa mitt nerladdningsprogramms humörsvängningar!
Och Ida borde lära sig trafikreglerna ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0