nothing feels right when I'm not with you

sitter och tänker på vad jag ska skriva om när det kommer en geting och sätter sig bredvid mig på skrivbordet. Jag kommer då osökt att tänka på vad Jakob sa igår, att bin och getingar är snälla egentligen, för de sa dom i bee movie.
Då blir nästa fråga, är den verkligen verklighetsbaserad?
Nåja, jag börjar faktiskt vara lite rädd för den sällskapliga geting som nu kryper omkring på datorn.



har ännu inga planer för dagen, kan hända att jag far och solar. Kanske inte, rätt skönt när mamma och pappa är lite smått bakis, för då bryr dom sig inte om att jag inte göra något :'')

Har redan börjat fasa för på tidag.
orientering
finns ingenting jag är så dålig på som att hitta.
Behöver inte ens säga hur det gick i torsdags när vi hade det.


puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, lycka till på orienteringen, bara du it irrar bort dej i skogen, de har jag då nästan gjort en gång :)

2008-09-14 @ 16:59:06
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0