deja vû

måndagar. Den där första dagen på en ny vecka. Helgen har just slutat, och man har fem långa dagar kvar innan det blir helg igen. Måndagar är nog ingens favoritdagar.
Däremot är själva skoldagen måndag rätt angenäm. tyska och hk. sen hål i två timmar (perfekt att gå hem och äta/chilla innan) so:n och svenska. Just idag bakade vi kladdkaka på hk:n vilket inte är särskit jobbigt, och på so:n ska vi bara lyssna på redovsningar (iallafall jag, eftersom våran grupp redovisade innan sommarlovet)

Efter det blir det halv4 bussen till stan. Inte med moped som jag hade tänkt, vilket känns ganska bra eftersom. Ja, det är helt sant. Och lite pinsamt. Men nej, jag har aldrig kört själv till stan, så nej. Jag skulle förmodligen inte hitta på första försöket. Hursomhelst blir det att äta och sen på bio. Se mamma mia igen, så grymt bra var den faktiskt :)




deja vû.
När det känns som man varit med om samma sak förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0