aldrig nöjd

blev väckt halv sju imårse. Syrran skulle grattas, och hon tar grymt mycket mer tid på sig på morgonen. nåja, gick och lade mig sen igen.
grattis iallafall syrran, som fyller 8. Och Jennie ,som fyller 26 ;)

Hade bara två lektioner idag av nån anledning, så jag for hem, och for till stan. var grymt sugen på att shoppa! Dock han det mesta gå över innan jag var i stan. Blev iallafall ett par jeans, en klänning, ett par chinos, en t-shirt, en kofta och lite underkläder. :)) känns konstigt att klockan bara är halv4, men skönt.
Ska väl ta och göra min nån sorts middag snart, och sen vet jag inte riktigt vad det blir.
typ se csi :'')

hadebraa , puss !


Kommentarer
Postat av: aarne

tjaaaaaaaaaaaaaaa

2008-09-30 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0