puss

äntligen är det mest till sdol klart, mycket tack vare Danne dock (Y) '
fast vi behöver fortfarande mer folk som kan stå i garderoben/entren under kvällen :-)

men idag har jag då inte gjort nå annat än haft möte,
jo vaknade typ halv 8 idag också, som alla andra dagar på lovet. Fattar inte varför. Hur som helst steg jag upp och såg en film, made of honor med patrick dempsey ,har sett den förr men det är riktigt i min smak ;-)

ikväll måste jag vara hemma.
Gud så kul

Och imårn far Sanna  och Maja till stockholm och ska se simple plan ,
 buhuuuu hur ska jag klara mig utan dom?
ironi på hög nivå :-)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack linn, det värmer ;D

2008-10-29 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0