[email protected]

ja igår så vann då antons lag med 4-0 :)
och idag har jag inte gjort nå alls, ut å springa sen gjort en mattediagnos som jag rättade med Sanna och vi är ganska tröga. x)
Det kommer gå åt helvete :)

Sen ska jag inte göra något alls, råka radera alla banor jag hade klarat på mitt favoritspel på mobilen, så då blev jag grymt arg. Ja, det är ett i-landsproblem, men dock ett problem



nä nu ska jag nog ta och gå ut en sväng :-*

och självklart en liten lista idag med som jag snodde av Sanna =)


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
förmodligen inte något possitivt iallafall
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
gillar inte kontanter
3. Vilket ord rimmar på "test"?
FEST
favoritoritplanet?
har då bara varit på jorden ?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
har bara två stycken på den nu
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
har oftast bara på vibration
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
bh och t-shirt
8. Sätter du etiketter på dig själv?
men varje dag
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag har inga skor på mig?
10. Ett ljust eller mörkt rum?
mörkt
11. Vad gjorde du vid midnatt?
då hade jag sovit länge
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
jamen så är det ju :)
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
antagligen ett x antal mil
14. Vilket uttryck använder du mest?
typ, äh. vet inte
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
anton
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
min katt
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
fler än jag kommer ihåg ^^ x)
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
digitalkamera.nu
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
?
20. Din värsta fiende?
hahahaha hahahaha hahahahaha hahahhaha x)
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en bild på anton :)

22. Vad var det senaste du sa till någon?
nä, just de
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon dollar!
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
ja :)
25. Senaste låten du lyssnade på?
Beyonce - If I were a boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0