let's pretend you're not better than me

idag har jag varit på stan med Sanna. Eftersom hon ska till stockholm snart så skulle hon ju då sprara pengar, så det blev jag som som shoppade istället =) köpte äntligen en jacka och skor. Dessutom köpte jag en klocka, det var på tiden (ha ha ha) köpte lite mer också , typ som hårfärg (y)

Sen var vi på LF och tittade när pites damer spelade, dom kommer förmodligen komma till allsvenskan. Bra att sätta Piteå på kartan lite mer :)
ikväll vet jag då faktiskt inte vad jag ska göra än. Känner inte för att göra något alls egentligen, men får väl se. Det är ju iallafall Sverige - Portugal på tv :D




btw, ingen som vill köpa en salami? Sponsra våran skolresa litegrann?



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0