jag vill kasta en tegelsten i huvudet på dig

och då hoppas jag att det gör riktigt jävla ont

jaja, söndag igen då. Minns inte när jag bloggade senast, men det var iallafall inte igår. Då jobbade jag först till halv tre, sen for jag till anton och vi var med martin ett tag innan vi for på hockey. Efter det for vi tillbaka till anton :)

Idag har jag varit ute och gått, och varit med Sanna. Nu gör jag typ ingenting, och ska sen fara och se hockey idag med. Anton ska spela mot Dennis, hehe ... ^^ vågar inte skriva vem jag hejar på. :'')

puss



Favorittidning:

vecko revyn
Bästa saken som händer i vinter: julafton, utan tvekan
Favoritplagg i garderoben just nu: hm,,,
Längd: 163 ...
Vanligaste färgen på mina kläder: säkert svart, är ju lite små emo
I höst kommer jag att gå klädd i: olika
Men absolut inte i: tomteutsryrsel
Mig själv med tre ord: impulsiv, manipulativ och oblyg
Jag tränar: step in
Höger- eller vänsterhänt: höööger
Humör just nu: på topp
Är det nåt du absolut inte äter: LEVER & CHAMPINJONER
Kläder just nu: jeans och kofta
Vad sa du senast: jag typ pratade med mig själv när jag skrev till nån på msn
Fisk eller badkruka: Badkruka med stoort B
Spelar du nåt instrument:  lite av varje, mest gitarr
Morgon- eller nattmänniska: det varierar

Sparare eller slösare: slösa, helst riktigt mycket
Har du några homosexuella vänner: jaao
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: trogen kan man väl alltid vara, mot vem man är det kan väl variera
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett eller två.
Vad ska barnet/barnen heta? Nå gulligt
Bio eller promenad: olika beroende på humör
Är du kittlig: jo x)
Rädd för insekter? Jo!
Största svaghet: blir lätt svartsjuk
Det här är jag bra på: haha, inget

 Bästa bok? Typ stieg larsson böckerna
Chips, morötter eller godis? Morötter Sanna ;) nej skämt, typ chips
Pizza eller hamburgare? Hm.. pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Möjligen lite fler piercningar
Stökigt eller välstädat? Om jag vill kan det vara städat. Oftast vill jag inte

Gillar du att sjunga? Jajjamän, men inte så folk hör
Anser du att du är stark? Nej, varken fysiskt eller mentalt
Använder du knark? Haha, jo varje dag

Kaffe, te eller inget? Kaffe

Har du en besatthet? Haha, jo säkert

Godaste alkoholdryck: typ cider
Är du singel? Nejnej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0