T.I. ft. Rihanna - live your life

bättre dag idag än igår, men vill veta nu så vi slipper fundera på det nått mer! :-)

har just pluggat lite, ytters lite. Orkar inte gå allt för hårt fram redan idag ^^ haha ...
Sen sett lite las vegas , och nu väntar jag på anton :-)



[ ] jätteglad
[x] jättekär
[ ] glad
[x] trött
[ ] vild
[ ] lugn
[x] nervös
[ ] uttråkad
[x] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] sjuk
[x] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG:
NÅGON SOM DU SAKNAR:
NÅGON SOM DU LÄNGTAR EFTER: anton
NÅGON SOM DU HATAR:

VEM KRAMADE DIG SENAST: anton
VEM PUSSADE DIG SENAST: anton
VEM RINGDE DIG SENAST: Jessica
VEM RINGDE DU SENAST: Jessica
VEM VAR HEMMA HOS DIG SENAST: hm , det minns jag faktiskt inte. typ anton
VEM VAR DU HEMMA HOS SENAST: Sanna
HAR DU NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: nej
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: frukost, middag och ett äpple
HAR DU PRATAT MED NÅGON IDAG: ja
HAR DU GRÅTIT IDAG: kanske
HAR DU SKRATTAT IDAG: vet inte

Jag:
Är singel: nej
Saknar någon just nu: ja.
Är rädd för att bli övergiven: ibland
Svär ofta: ganska så
Sjunger i duschen: ibland
Är en morgonperson: det varierar
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: haha nää
Är kär i kärleken: kanske litegrann
Skrattar åt mina egna skämt: ja, dom är ju roligast (not)
Vill ha barn: ja inte då nu iallafall, säkert sen
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis:kanske när jag blir gammal
Har du:

Glasögon/linser: nej
Piercingar: ja
Syskon: ja
Pojk/flickvän: japp :-)
Jobb: jao
För många vänner: nej?
Rymt hemifrån: tror inte det
Färgat håret: jo
Bra självförtroende: nej
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja.
Gjort något olagligt: haha .. egentligen
Somnat i skolan: vet inte, säkert
Brutit ett ben: jo
Tappat bort mig i min hemstad: säkert flera gånger
Sett en fallande stjärna och önskat: jo
Varit otrogen i ett förhållande: nejdå
Smugit ut utan lov: säkert
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja!
En hemlighet som ingen (visste) vet: de säger jag ju it
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: jaa när jag varit sjuk
Somnat gråtande: jodå

Brukar du:

Titta dej själv i spegeln: haha jo
Ha ångest: jo
Drömma mardrömmar: nja it så ofta iaf.
Klä dig i svart: mjaao
Hata folk: hata är väl kanske lite att ta i
Lita på folk: kanske för ofta

Sista personen som:

Fick dig att gråta: ....
Du delade en dricka med: haha, säkert Sanna
Skrek på dig: säkert Sanna här med x)
Du fick sms från: anton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0