söndag, igen

DAGENS VILL HA: sommar, eller iallafall en utomlandsresa
DAGENS KLÄDSEL: just nu, mjukisbykor och linne
DAGENS SMINK: mascara, eyeliner, foundation, puder & rouge
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: blöt skyltsöndag
DAGENS LÅT: Kayne West - love lockdown
DAGENS PLANER: se sanningens ögonblick och smsa,
DAGENS SAKNAD: anton <3
DAGENS DUMMASTE:
att de var så såligt väder idag
DAGENS SJUKA: att folk inte ville ha en gran som var gratis
DAGENS DROG: typ mobilen, som alla andra dagar
DAGENS ROLIGASTE: att en kille tog en gran av mig så jag skulle sluta skrika
DAGENS FAVORIT: vet inte
DAGENS KÖP: varm choklad på nodo
DAGENS GODIS: hm, inget tror jag
DAGENS HUMÖR: såådääär
DAGENS ORD: GRATISGRAN

skyltsöndagen idag var väl ingen höjdare. Trots att vi gjorde vårt bästa var det inte många som kunde ignorera vädret och typ vara lite snäll och köpa något av oss. eller ja kanske litegrann men.
På slutet var det ändå bäst, när jag gav bort granar.
Även fast en tog en av mig bara för att jag skulle sluta ropa gratis gran.
men då hade jag en till gran gömd bakom hörnet ;-) haha

sen när jag kom hem försökte jag dränka mig i duschen (eller hur?)
men det gick inge vidare tyvärr, så det blir skola imårn.
inte nice, eftersom jag inte gjort hk uppgiften än som man ska lämna in imårn.
Dock fick jag den faktiskt en vecka senare så,
fast ärligt talat bryr jag mig inte. 
 
puss

btw,
you can just leave me alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0