let's do it like they do it at discovery channel

ja, nu sitter jag och försöker få ihop uppvärmningen till imorgon.
är väl i princip klar, men känns som att det finns ju inte så många övningar att välja på.
Därför kommer ju allas uppvärmningar bli typ, likadana.
kul? ne

Dessutom hatar jag hk mer än nånsin eftersom hon idag frågade mig om jag hade frågat nån om vad det var för frågor på provet eftersom jag gjorde senare. Bara för att jag fick ganska bra enligt henne, jag blev inte ens nöjd.
Hon tror typ att jag är sån som har ig i alla änmen bara för att jag inte gillar henne.
ts.

nåja, annars är jag ganska glad idag.
iallafall glad för att vara måndag :-)

dock är det snart jul.
paniken!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0