'

Är du kär? Ja! :-)
Är du en sportfåne? haha ne
Är du röksugen? mjaao
Är du rik? drömma går ju ;-)
Är du fattig? ibland x)
Är du trött? japp
Är du shoppingsugen? men jämt
Är du töntig? ja, rättså
Är du ressugen? Ja, efter sol
Är du skolsugen? ne? ^o)
Är du irriterad? sådääär
Är du festivalsugen?  naaae,
Är du alkholsugen? nja
Är du saknad av nån? it vet ja
Smeknamn? hahaha, Linnsan och Linko
Bästa tidningen? typ veckorevyn
Hur sminkar du dig? beror på vilken dag det är och vad jag ska göa
Höstens accessoar? ingen aning
När stal du senast något? ofta jag stjäl saker?
Hur många timmar sov du inatt? 7 typ
Vilken film såg du senast? what happens in vegas för typ 10e gången
Vilken internetsida besökte du senast? pixbox ;>
Vad sa du senast till vem? jag minns it x=
Vem fick du senast sms från och vad stod det?  hej =)
Vad gjorde du i förrgår? var med anton :-)
Vad har du gjort idag? skolan
Vad ska du göra idag? vet inte
Vilket land besökte du senast? turkiet
Vad såg du senast på tv? hm ... kanske sanningens ögonblick igåt
Vad är det för märke på din dvd-spelare? orkar inte gå och kolla
Senaste köp? påfyllning till mobilen
Vad har du dåligt samvete för? att jag alltid skjuter upp saker
Vad har du för skor? många
Vad har du på dig nu? mjukis!
Vilken musik har du lyssnat på idag? samma som jag alltid lyssnar på
Skulle du säga nej till sex idag? haha, det beror väl på med vem? ;-)
Är du vegetarian? näddu
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? inte idag tror jag
Vad heter dina kusiner? jag vet inte vad alla heter
Är du feminist? ne
Vad drack du senast? mjölk
Gillar du att laga mat? nej x)
När sjöng du senast? idag
Håller du det städat? näpp
Vad gör dig lycklig? ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0