once in a lifetime means there's no second chance

endast en och en halv lektion idag, slappt. ja. sen kom 3orna från estet och hade en konstert för oss.
Efter det for jag till stan med Sanna, men kände inte taggen för shopping riktigt när det var så kallt,
men det blev två julkappar iallafall.
+att jag vet vad jag ska köpa till anton. tror jag ;-)

Ikväll ska jag nog börja plugga lite till so prov på fredag som jag it kan ett skit om.
Så nu kom jag på att jag höll på anklaga några muslimer i gallerian för att vara knarklangare.
förlåt.
Det är våran so lärares fel! xD

fortfarande kan jag inte göra design på bloggen.
nån som kan göra den?
snääälla (a)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0