all you have to do is never ever let go

ja förutom att min hosta verkar vägra att ge med sig mår jag faktiskt ganska bra nu :)
varit i stan idag och klippt mig, blev väl sådär, men jag blir aldrig riktigt nöjd när jag klipper mig, tycker det är snyggare när det inte ser nyklippt ut! Dessutom föredrar jag att hålla på med håret själv framför att nån annan gör det.

sen träffade jag maja och julia på stan, och vad maja sa behöver vi inte gå in på x)

efter det for jag och min moster upp till min kusin, och vi beställde mat och sådära, trevligt.
Nu kom jag just hem, och har ingen aning om hur jag ska spendera resten av kvällen.
borde gå och fylla på mobilen faktiskt.
nä, hejs

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0