life's too short to make trouble out of small things..

skulle vara grymt tråkigt att läsa om jag skulle skriva vad jag gjort idag.
Men eftersom jag inte har något annat att skriva, kan jag berätta att jag vaknade 8 först, men somnade om till 12. Därefter såg jag två filmer; en som hette nå om nån bill, och den andra hette typ, definitely, maby. Ingen av dom var en riktigt höjdare, men vi säger som Benjamin. 4/5 toasters.
Kvällen blir lugn, dator. Sen Hells kitchen, mm .. längtar nästan redan. Mamma tycker han är lite väl elak, men inte jag. Dom förtjänar det så jävla dåliga som dom är.




helt klart 5/5 toasters




.. it is better this way. Close my ears when words come flying out, I've heard them all before
With just a lot of hope flushing down the drain, it is better this way .
I tried and then some more. Instead of dragging the both of us down
Divide separate ways It's never easy this way, it's never easy this way


We'll regret it someday,


en händelse idag som dock lockade fram ett litet skratt var när Sanna skulle berätta om en grej på rix morgonzoo. Hon skrev då, hjärt.

hahahaha ..
hon menade altså Gert.
Vet nog ingen lika dålig som henne , :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHHAHAHA, jag vet inte vad ja tänkte med xD

2008-08-28 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0