mååååndag ^

nästan ofattbart hur ett så händelselöst sommarlov kan gå så fort. I skrivande stund ,om en vecka sitter man på svenska. tragiskt. Såg just också att jag fått syslöjd på elevensval. Sämsta tänkbara. bra kanske för att jag borde höja mig i det men, jag hatar det. kanske därför jag är så fruktat dålig i det också.

Dessutom är vädret iinte kul nu sista veckan när man plötsligt kommer på 27 000 saker som man borde ha gjort medans man var ledig.
Ska snart köra moppen på service också, vilket betyder att minst ikväll och imorgonkväll måste man ta sig fram på annat sätt. (YYY) not.

Skulle haft träning ikväll, men det uteblev eftersom planerna är avstängda. Lite skönt faktiskt ,och kanske kan man tillochmed göra något roligt ikväll ,och bara ha 26 999 saker kvar som man glömde av

^^,

puss! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0