22/8

Grattis, pappa fyller år. Nästa år ska det vara jävlat feetferre!
Det är något som jag garanterat kommer ha varenda årtionde.





22/8 07.50 - TANDLÄKAREN
fattar inte hur jag ska orka stiga upp på måndag. Jag som alltid har varit morgonpigg. (alternativt, iaf inte en snozare) Att stiga upp imorse var som jag kan tänka mig det är att ligga i koma eller något, inte kul. Kanske borde börja vända om dygnet. Eller så inte. Kändes hyfsat onödigt att stiga upp halv8 bara för att dom ska ta två bilder, titta på dom i tio sekunder, säga det ser bra ut, som vanligt (biig smile) sätta floursalva och sedan är man påväg hem. Allt detta inom loppet av tio minter.
Efteråt kunde jag faktiskt till min stora förvåning somna om. Det som brukar vara höjden av omöjlighet för mig!


tur i oturen, eller hur det var man brukar säga
Nämnde ju att min färd till tandläkeren inte var den piggaste, men eftersom jag ville ta mig hem efteråt blev jag tvungen att tanka innan jag började färden hemåt. Tror inte riktigt jag tänkte på vad jag gjorde då.
Men för kanske, en halvtimma sen ringde en kille och frågade om jag hade tappat en bankkort. Näe, sa jag helt säkert. Nejnej, det andvände jag ju imårse! Men, fortsatte han. Jag hittade det för inte så längessen, på persöbyvägen?
Ajdå sa jag , det är ju där jag bor ;o så jag springer ut till moppen och kollar i sadeln där jag hade plånboken. Där gapade facket där mitt bankkort brukar vara tomt. Ja,nog var det mitt nog.
Som Sanna sa igår, asså jag tror du är så klantig för att du är så oförsiktig.
Det har hon säkert rätt i.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kassss

2008-08-22 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0